Diverse projecten van forum leden aan hun auto's.
Plaats een reactie

Re: Mijn 997 4s

05 jul 2023 11:36

Zou je zeggen idd. Best een verhaal.

Ik wilde een logo in de armleuning/deksel gestanst. Ik heb geen bekleder gevonden die dat deed. Dat moest dus uit Engeland komen.
De rest heb ik laten bekleden bij een zeer gerenommeerde (bekend in het Porsche wereldje) bekleder hier in de buurt met een zeer onbevredigend resultaat.

Daarna was ik er klaar mee en heb het geheel opgestuurd. Naar alle tevredenheid, al heeft het me wel wat meer gekost dan van te voren bedacht.

Re: Mijn 997 4s

05 jul 2023 14:36

Grappig dat je daar bent uitgekomen. Ik heb dat adres vorige week nog aan mijn notities toegevoegd. Goed om te horen dat je er tevreden over bent.

Zij doen toch ook 'core exchange'? M.a.w.: je stuurt die van jou op en krijgt een vergelijkbare bekleed en wel terug? Ik heb deze upgrade ook op mijn lijstje staan want die soft paint is niet geweldig. Ziet er erg mooi uit bij jou!

Re: Mijn 997 4s

05 jul 2023 19:18

Ik kan jullie Bentons in Zwolle ook aanraden. Hebben mijn in Duitsland op de kop getikte adaptieve sportstoelen deels opnieuw bekleed en ook wapen in de hoofdsteun gestanst. Prachtig (en OEM) geworden. Geen verschil met het oude leer zichtbaar, stiksels precies hetzelfde. Echt vakmannen. En nee, heb geen aandelen ofzo. Ben alleen zeer tevreden .

Re: Mijn 997 4s

05 jul 2023 19:49

Mooi met logo en al!

Re: Mijn 997 4s

05 jul 2023 19:54

Zij doen toch ook 'core exchange'?


Dat is wat ik heb gedaan. :salut:

Re: Mijn 997 4s

05 jul 2023 20:47

Heb net even op de site gekeken, echt erg fraai, mooie upgrade!

Re: Mijn 997 4s

06 jul 2023 12:32

Heel mooi! Nou staat er opeens weer iets op mijn 997 verlanglijstje ... :scratch:
Plaats een reactie