Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

targa achterruit

04 feb 2024 15:36

Heb gister de voorruit geplaatst en dat is na 7 pogingen gelukt . denk dat belangrijk is dat je de zijkanten tegelijk omhoog werkt dan schuift de ruit niet op dat was probleem , en beetje geluk . nu de achterruit nog heb gehoort dat je die op spaning moet zetten maar vroeg me af of er een trukje voor is of op hoop van zegen en wat geluk .

Re: targa achterruit

04 feb 2024 16:49

De achterruit heb ik wel eens gedaan. Maar ging mindermakkelijk als de voorruit.
Ik heb een koord in het rubber gedaan en daar boven en onder een ander koord omheen gedaan.
Heb twee man aan de buitenkant zachtjes tegen de ruit laten drukken en hem er zo ingetrokken.
Er is van innotech speciaale spray wat het wat makkelijker maakt.

Re: targa achterruit

04 feb 2024 20:47

bedankt ga ik proberen met de spray erbij

Re: targa achterruit

16 feb 2024 13:35

Kan mij herinneren dat ik het een heel vervelend klusje vond, veel moeilijker dan voorruit. Misschien helpt deze aanpak met spanbanden je wat verder: https://forums.pelicanparts.com/porsche ... trick.html
Succes!

Re: targa achterruit

29 feb 2024 23:26

Zit hij er al in henk?

Re: targa achterruit

01 maart 2024 18:10

Innotec SP200, het is wel een siliconen spulletje, maar van de week in de M635CSi twee ruiten geplaatst en die zaten er in een uurtje in.

Ik heb nu een 911 2.7 uit 1975 staan, is nieuw geleverd in Continental Orange, maar een of andere onverlaat heeft hem wit gespoten. Die gaat dus weer uit elkaar en wordt weer oranje :-) Is een Targa, dus die ruit zal er ook uit moeten.

Ik lees graag even mee!

Re: targa achterruit

01 maart 2024 19:40

Met de spanband werkt perfect, zelf de manier met balk onder auto gebruikt en makkelijk in je eentje te doen, .toen wel een bredere spanband gebruikt!
Plaats een reactie